Friday, May 06, 2016

SALAM WALIMATUL URUS.

Assalamualaikum.

Singgah sini jap. Setahun sekali update blog ni sedih betul


"im missing something, is that U?"
sorry lanjeee gambor i sebesar alam pulak. ok lets begin, actually aku update kali ni sebab nak maklumkan kpd yg belum maklum akan hal ini.....

sebenarnyaaaaaaa. AKU DAH NAK KAWIIIIIIIIIN! In Shaa Allah, kalau takade aral melintang majlis akan berlangsung pada bulan 9. Aku dan dia baru je kenal tak sampai seminggu, then dia ajak kawin. Tak kenal maka takcinta. Dia sebenarnya kwn kepada kwn, so kawan kawan yg kenalkan kami. Alhamdulillah orgnya disenangi. So, 1/5/16 telah berlangsungnya majlis merisik dan bertunang terus kat kg. Tak semua tahu. Org terdekat je tahu. Dan......
korang pun sebenarnya tak tahu yg korang sekarang ni sedang ditipu! (bunyi guruh kilat sabung menyabung)


yes, aku tipu je tadi. saja bayangkan diri sendiri utk jumpa jodoh dan terus kawin tanak bercinta lama lama. namun hakikatnya kisah tadi tu kisah benar tapi watak utamanya bukan aku. dia kakak sepupuku, kak syikin. shes so lucky i told youuu~

i currently live with her kat rmh sewa together with kak dayah and kakzi so semua story dishare sama sama. how cute bercinta lepas nikah, i keep saying "hrp hrp jumpa jodoh mcm kak syikin jugak, lelaki yg serious nak jadikan kita isteri" kak syikin turut mengaminkan doaku. 

sebenarnya motif entry ni aku nak bagitahu yg aku dah buat ig baru jeeee hahahahahaha so kpd yg belum tahu, im no longer use ig @izzahira_ 

kalau ada nampak melintas kat feeds korang pun time aku likes pic oppa or whateve but yeah will never use that acc to update photos. im using @elzhra.ghani (will never unprivate) cz theres certain ppl who i dont wanna he/she know abt my new acc's existance. so yeah. i can tell this here cz aku tahu dia takkan baca entry ni. kalau dia baca pun dia just tahu new ig aku not the contents of my ig since aku private kan ig.

One more thing i would like to share in this entry, on March 28 i got a new baby niece. her name is Che Zulfa Raudhah Binti Che Zairul Hakimi (my bro's dotter) 😍 shes turning one month++ already can't wait to see her this sunday yeaaah.


her legs 😍


her lips 😍

im so in love with her. masa usia dia 3days aku bawak dia gi klinik checked her jaundice. im so proud being an aunt who helped my niece to get her treatment while her mother was away from her. thankyou Allah, shes now a healthy baby with double chins. gosh so cute baby rudhah botak. 

last but not least, bulan 9 nanti dpt anak sedara baru lagi ^^ ouch keturunan aku mmg ramai duh. ALHAMDULILLAH. till then, byebyebabe.


1 comment: