Tuesday, July 28, 2015

Triple G.

Assalamualaikum

AMARAN! INI ENTRY BERGAMBAR

location: pantai bukit keluang & sekitar besut
date: 24/7/2015 ; 8 Syawal 1436H



selamat hari raya guys! hari ni aku nak update blog sikit, kena langkau terus ke cerita pada Syawal yang kelapan. Kalau aku rajin aku akan update pasal raya aku sebelum raya kelapan nie, tu pun kalau rajin hehehehhehe tak berjanji ni.

Pada suatu pagi, aku upload gambar kat ig lepastu one of my Triple G (nama group geng aku acah acah swag gitu ada nama bagai ahahah kesah pulak aku kalau kau meluat? lol) komen kat gambar aku mengatakan bahawa dia akan dtg Besut, si Aini nie tak pernah sampai kesini ;___; kesian dia.

Dipendekkan cerita, dalam pukul 5 ptg  macam tu diorang 7 orang sampai rumah aku setelah pergi ambik Auni dgn Wani. Maknanya aku penumpang terakhir MPV Grand Livina berplat "TAT" tuh lol plat kereta pun dah bertema kan kuih raya ahaha.

Duk lepak-lepak rumah aku kejap, ambik ambik gambar before teruskan perjalanan membawa budak budak KT dan Dungun round satu Besut *acah acah*


























Aini, Wani, Auni, Me


cikmaaaaa


Auni, Adda, Wani 




im so happy that day, diorang hantar aku balik rumah dlm pukul 11++ kot nasib baik tak overnight ahaha. guys, thanks for this memory ^^ i love you all.

Sekian.

No comments:

Post a Comment