Friday, May 17, 2013

L's Bravo Viewtiful



Assalamualaikum. mohon klik {ini}
menangis dibucu meja

Akhirnya arini aku berjaya jugak post entry 15hb yang tersimpan dalam draft selama sehari lol. Aku nak post pada 15hb tu sempena bravoviewtiful punya launching tapi masalah internet berlaku yang menyebabkan aku tak boleh nak upload gambar kat sini. so aku give up -.-

Akhirnya my myungshoot bakal menjadi jutawanraya baru. lol. 15/05/2013 dah merelease-kan photobook beliao sendiri omg so lucky you bb ;----; nasib baikk woollim memahami akan ke-obsess-ssan myungshoot ku terhadap dunia photography /selain makan kimci jigae dan peluk bamboo pillow otl lol/

Demi menunjukkan kasih dan sayangnya jungyeop appa ku terhadap myungshoot oppa ku maka kini terlahirlah sebuah putubut photobook yang diberi nama yang sangat ke-beravooooooo-an iaitu L's Bravo Viewtiful /sniff andd sobs sobs sobseuuuuuuu/ masa aku duk scrool tumblr pada hari kejadian tu aku terjumpa {bravoviewtiful.com} nie ;AAAA; comel gilos afjskwkdw belog myungsoo. semua kamera yang dia guna, ada kat situ lol berteraburan dimana-mana. untunglah kaya .____.

wae i'm so so so sob sobbing huh wae ?

sebab..err...sebabb urghh! feels like gonna flips everything. Aku ada order photobook nie kat satu kedai tu /rahsia/ aku dah hantar order form tu ikut email then berita sedih pulak yang aku dapat sobs

"I'm sorry but i'm going to hold this order first. The slots are full at the moment. If someone backs out, then ill take your order in ya. Will let u know later."

And a few hours later.

"Hey there i'm sorry but im going to close the order because i have enough orders already and i cant open anymore because it will be too much for me. Try to order from somewhere else. Sorry."

And i was like afhgdyhwnyedb /mentalbreakdown state/ tapii hmm biarlah salah aku jugak lambat hantar order form .___. and nasib baik dia bagitahu before aku bank-in. okay means dia baik.

Aku sangat teruja dan gembira sekali dengan kelebihan yang ada pada diri kim myungsoo tuh ;--; omg bb imissyou ;----; can you make some photobook that full with all my picture? /ahhh mimpi/

Kan semalam aku tak boleh updated belog so aku buat preparation untuk aku updated harini. Aku ada edit beberapa gambar myungsoo sempena kebravoo-an dia nie diriliskan ;---; okay aku tahu korang yang tak minat kpop nie tak tahu apa yang aku duk membebel ni kan. takpe baca jelah. hhahaha.








 Ni prolog photobook beliau. Tapi tak paham kan ? hhaaa jgn risau, aku dah ada yang ditranslate. Sila scroll lagi~

Tadaaaah! tapi nie bukan aku yang translate aku pun tak tahu sape translate yang aku tahu aku dpt source dr ; infinite7soul.

Editing 100% by me.


sungguh puitis dramatis dan gramatis lah budak nie sorang =___= naneun neorul saranghae!



Aku sudah tidak mampu berkata apa-apa lagi sebenarnya sebab aku dah tak jadi nak beli photobook nie .__. aku dah give up. Rasanya kedai lain pun dah closed order dah. hmm


ish seronok ah kau myungsoo ;----; lempang kangg aaaa ;---;


 omg teaser beliao comel much ;---; okay aku berlagak mcm tak pernah tgk
padahal dah siap download lama berzaman sejak keluar lagi lol /slap myself/


 wehehee. aku dah buat ONE-SHOT untuk cerita nie ;-; esok aku updated! stay tuned /bajet mcm ada yg nak baca/ *aku belum update lol rasa mls pulak nak update -_-



Wahai Inspirit; nak baca isi kandungan photobook tu ? Aku ada updated kat blog team. {sini}

Kbye. Ppyong


No comments: